2016/02/19

2014年5月21日- 期待已久,仔仔出世了


仔仔唔經唔覺已經歲多啦,呢年幾都好多人問我關於bb既問題~
最多人問我既就係生仔痛唔痛?
話唔痛就呃你既,咁大個bb係個身體生出黎,邊有可能會唔痛?
我預產期係5月27日,咁我懷孕過程身體都OK,唔算太唔舒服~
唔想放前4後6,嗡早放假怕好悶,所以我揀左放前2後8~~~~~
因為之前返工都冇時間執下屋執下BB D野,放產假期間順便執埋~
慢慢執,洗下BB野,用左我3日產假就搞掂哂~~~~~
我果日執完,全日我都係正常活動,完全無任何唔舒服~
仲獎勵左自己食西瓜涼粉,之前又飲左腐竹糖水~
可能因為咁,係20日當晚凌晨我就有D唔舒服啦,有D M痛咁既感覺~
初初我仲以為係假宮縮,所以都冇咩點理,諗住忍下訓著左就唔會痛~
點知由凌晨2點開始都KEEP住咁痛,仲要係5-7分鐘痛一次~
上網睇過D人話第一次生冇咁快生,我又諗我第一次生無理由咁快ga~
特登去toliet睇過又冇見紅又冇穿水,應該都係報假案,所以我都係冇理到~
點知好快已經由7分鐘變到4-5分鐘痛一次,每次痛分零鐘,一次比一次痛~
到4點幾頂唔順就叫醒老公拿拿臨拎埋兩個走佬袋凌晨搭的士去醫院啦~
5點幾去到醫院,登記完初步檢查完換完衫就直接被送入待產室~
入到去有其他痛到死去活來大叫既產婦,老實講老公唔係身邊得自己一個果刻都幾驚~
之後姑娘幫我駁機用黎知道陣痛的規律,俾個掣我感覺到bb郁動時就按一下~
有醫生黎check幫我探宮頸時穿水,原來係會感覺到卜一聲之後好暖既水擁出黎咁~
其實入到待產室我已經好痛但唔敢亂叫,驚叫到唔夠力生所以一直都係死忍用呼吸法令自己冇咁痛~
但之後真係勁痛,果種痛係好似急屎咁~
個仔想衝出黎但你又唔可以用力生屙佢出黎係勁辛苦~
忍左陣我都頂唔順大叫同姑娘講個仔好似想衝出黎唔得啦~!!!!
之後姑娘同我檢查完產房一有位就即推我入去,期間仲未搵到我老公~
入到產房姑娘話我地搵多你老公一次搵唔到你都要生架啦,bb準備好啦~
我係產床都要準備好姿態,張產房腳掌有位置踩住,手要係床支撐半坐咁~
雖然老公未到但我都唔理得咁多因為真係好痛,第一次試生聽住醫生指令~
吸氣……………….痾!用力呀~!!!因為第一次真係唔識發力所以失敗左~
係呢個時候終於甩到我老公入產房,唔知點解果刻見到佢好想喊~
姑娘見到我想喊即話而家冇時間喊啦,留返D力生仔呀!!!聽到佢咁講即刻振作唔想喊啦~哈~
老公係度可能個心定D,push多2,3次左右,寶寶必左出來啦!!!
期間好似聽到姑娘話幫你剪,原來剪果下真係冇感覺完全唔知GA喎~
跟住BB清潔後姑娘將佢放在我心口問我仔定女,之後仔仔就被抱走去磅重保暖~
我就繼續係產床姑娘幫我推返胎盤出黎仲俾我同老公睇~
跟住姑娘幫我打支麻醉針就聯針啦,過程係痛既而唔係冇感覺囉但都要頂敢上ga啦~
聯完針姑娘同老公講其實剪得好小,傷口好細仲叫佢去睇= =
之後姑娘就抱寶寶黎俾佢埋身試母乳,廣華醫院係極度鼓勵母乳我係欣賞既~!
bb好乖好肯張開嘴巴係咁啜,姑娘都讚他叻呀!!!














等左好耐我先轉到去普通六人病房,老公幫我執好物資後就要返工啦~
生完第一個任務就係要係六小時內要去到小便,要屙到一包紙包飲品既份量先合格ga~
期間我吊左支鹽水同埋帶炒米茶飲左幾杯沒幾耐就按鐘表示要去小便,一次就成功左~
未生之前成日諗生仔會唔會好尷尬之類,但到要去生既時候原來呢d野唔理得咁多~
為求快d生完收工可以去得好盡,根本唔會在乎尷唔尷尬lor^^
整個生仔過程黎得快,亦算生得快~
不過我仔仔算錫我,我生產過程以第一胎黎講算好快,所以我覺得係可以接受既痛~
起碼冇令我對生仔產生恐懼啦,哈哈~

沒有留言:

發佈留言