2013/11/20

100% 有機認證萬用油,不怕乾燥寒天氣^^

油質護膚品,我家中儲存同用過嘅都有唔小~
最近試左一隻真係一啲油膩感覺都無嘅油性產品,非常好用^^
佢就係Trilogy Certified Organic Rosehip Oil 有機認證玫瑰果油~
Trilogy Certified Organic Rosehip Oil 有機認證玫瑰果油 ($195 / 20ml)
紐西蘭護膚品牌Trilogy 是有機玫瑰果油萃取專家~
利用獨家的萃取技術,提煉出最高品質的玫瑰果油~
能夠保留當中天然珍貴的活性成分,並進行嚴格檢測~
確保每批有機玫瑰果油均含有80% 以上的必需脂肪酸。
有機認證玫瑰果油是純天然的美肌植物油,可明顯改善各種肌膚問題~
如乾燥缺水、膚色不均、肌膚老化,並可淡化疤痕、斑點、皺紋,改善粗糙肌膚~
提高肌膚水潤度,令肌膚回復柔嫩年輕狀態~
可用於身體各部位,又可單獨使用或混合其他護膚品使用,更可舒緩曬傷後肌膚~
產品不含香料、防腐劑、色素及化學物質~
試管裝設計,份量容易控制~
雖然我皮膚比較乾,但每次用兩滴對我黎講已經好足夠~
朝早趕時間就加一滴係護膚品一齊用打底~
咁個妝會持久好外唔會甩粉,真係都keep一日都無難度啦^^
我最鐘意佢嘅地方之前都提過,就係佢對我黎講用完一啲都唔會油笠笠~
皮膚得到滋潤感,摸落感覺充滿彈性~
仲有就係氣味方式淡而芬芳,我都好like呀!
加上佢100% 有機認證,用得放心之餘錢一啲都唔貴~
我會keep住用,亦都推介各位想買油質產品嘅不妨試下佢呀^^
 
<Products are Sponsored by Trilogy>

沒有留言:

發佈留言