2013/08/16

一整天,妝容依然持久動人,施展柔膚亮肌美魔法^^


今次都係我第一次接觸Kesalan Patharan既產品ja,當收到呢個產品既時候第一個感覺係~
超美呀!!我真心覺得呢個包裝超美!!!!!!至於佢係咩黎?????
佢就係黎至Kesalan Patharan出品既光感水漾柔膚粉餅啦^^
老實講,我好期待今次既試用,因為好多朋友都讚KP既產品好好用,今次有機會試真D啦^^

打開包裝盒,見到粉盒真身,我以為會同包裝盒一樣有花Look Look既圖案~
原來完全唔同風格,個粉盒係行高貴大方路線,係陽光下閃閃發光,另一種美感呀!!Like!!!
睇介紹,呢個光感水漾柔膚粉餅有五大特點ga:
貼薄持久 ~ 高密度網狀粉體粒子能吸收多餘油脂,轉化成網狀能更緊貼臉部~
                     效果能持續一整天,從此毋需擔心溶妝及越塗越厚
提亮肌膚 ~ 含提亮皮膚粒子成分,吸收油脂後的粒子會變半透明~
                    使肌膚看起來變得明亮,時間長了也不會出現變黃暗啞情況
水嫩柔滑 ~ 獨家研發<水份粉餅製造法>給乾燥肌帶來水嫩滋潤。
                   <板塊狀粉體粒子>釋出潤膚油,在肌膚表面形成薄膜,填補乾紋縫隙,肌膚表面變得柔滑。
高度遮瑕 ~ 加入能有效遮蓋色斑及面部瑕疵的<板塊狀粉體粒子>,能夠厚薄均一地緊貼住皮膚伸展。
                    薄貼均勻,不會產生厚重感但遮瑕度高
仲有複合美容成分 <Smooth and Clear Complex>  :
含有多種美肌成分,迷迭香,葫蘆果,桃核仁,令肌膚更光滑,亮麗。
迷迭香精華 (從花及葉中萃取的植物精華) --  滋潤,抗炎,抗菌作用。消除游離機,抗氧化。 
葫蘆果精華 (從果汁中萃取的植物精華) --  延緩衰老,活化肌膚細胞。 
桃核仁精華 (從桃的種子中萃取的植物精華) --  有抗炎,消炎功效,幫助血液循環。
它可防止皮膚乾燥,提高透明度,並保持皮膚的濕潤和光滑的表面。
 
光感水漾柔膚粉餅售價粉芯 (8g) $390 ,鏡盒連粉撲 $150,一set買要件540蚊,我覺得算中上級價格~
而顏色方面,一共有8色選擇, 8隻色都係配合亞洲人膚色需要而design既~分別有:
PO10~明亮自然膚色,帶紅調   OC00~極明亮自然膚色  OC10~明亮自然膚色  OC20~自然膚色<標準色>
OC30~蜜糖膚色  BO00~極明亮膚色,帶黃調   BO10~明亮自然膚色,帶黃調  BO20~自然膚色,帶黃調
順帶一提2每個粉餅都有SPF30 PA+++ ga~日常返工就咁用佢都防曬度足夠呀^^

隨盒附送既粉撲質量都唔差,軟綿綿,抓粉力都ok,輕輕係粉餅印幾下都已經有足夠份量上面^^

光感水漾柔膚粉餅仲有一個特點,就係佢係採用獨家研發技術,粉既粒子能有效吸收多餘油脂~
再轉化成水嫩透肌的滋潤薄膜,緊貼在皮膚上,防止乾燥及暗啞變黃~
肌膚頓時變得柔嫩明亮,時間也不會令此美感動搖。

我用既就係OC20~自然膚色<標準色>,對我黎講就深色左小小小,其實都唔多覺眼既~哈哈~
托賴近來皮膚狀態不過不失,係有d印印比較礙眼~哈哈~
我係直接護膚品,用base後就直接用呢個光感水漾柔膚粉餅,完全冇用到粉底液~
小既瑕疵,我唔算好深既黑眼圈上完粉都可以遮到七七八八,但印方面,就要出動遮瑕膏先得啦~
上粉後唔會覺得乾,亦都冇浮粉既情況發生~
個感覺就係好透薄,同埋我最鐘意係佢上完粉之後摸塊面既時候係好滑ga!!!!

呢張係我放工既時候影既,期間冇補過妝,只係用紙巾印一印d面油~
成個妝經過咁長時間都keep得好好,我反而覺得出左面油之後個妝更貼服,妝感更自然tim呀~
總括黎講我好滿意呀!!!試完之後覺得佢咁既價位都有佢既原因,係合理既,一分錢一分貨嘛^^

而家★KP夏日盛典Summer Sale★,即場購買折扣產品滿$300,更可以8折優惠購買正價貨品tim架~
聽日最後一日啦,有興趣既朋友襯既個機會去睇下有冇咩心水產品啦^^
** 感謝產品由Kesalan Patharan提供**

沒有留言:

發佈留言