2013/06/06

只需1分鐘,給你最乾淨既潔臉新感覺^^ (附效果圖)





早前,我出席左Clarisonic潔膚初體驗活動~ 回顧按我~
之後就帶左Clarisonic PLUS聲波深徹淨膚儀返屋企試用~
到而家唔覺唔覺都用左2個星期啦,係時候報告一下個效果^^

有冇發現部機個第一幅相有咩唔同????
就係個刷頭唔同左啦,事原係當日職員見我皮膚有d粒粒,驚我皮膚比較薄~
所以將本身個敏感刷頭換成細緻刷頭,佢個更加適合我既皮膚~
咁細心既觀察,貼心既舉動,未用Clarisonic PLUS我已經對呢個品牌暗暗加唔小既分數^^

講返部機先,其實用法非常之咁易!!基本上你當佢係一部大既電動牙刷就得~哈哈~
Clarisonic PLUS比其他型號有好處,一來係因為佢可以用係臉&身體之外~
佢既臉部淨膚模式有3種轉速選擇ga~
開著左之後,冇著燈既時候轉速比較溫柔,如果敏感既皮膚用呢個都唔怕刺激皮膚~
而著下面燈,代表轉速比冇著燈快dd,有小小既力度,清潔比較污糟既地方就適合~
著上面燈,就係部機最勁既轉速啦,清潔非常還固既地方就適合不過~
但如果敏感既皮膚我就提議唔好用最強既轉速啦,我自己就算用都唔會超過10秒~
不過我老公就話用最強好舒服,所以真係要睇返自己既皮膚狀況使用^^

除左轉速有得選擇之外,部機仲有專利既T-TIMER響鬧提示,咁就唔驚洗得太興奮過哂火位傷到皮膚啦~
佢內置設定既潔面時間係一分鐘:每20秒.20秒.10秒.10秒都會有嘟一聲提提你夠鐘換位~
可以按返自己需要分配d時間點用啦,我既習慣就係就20秒分配係左右面各10秒~
之後鼻位係重災區,所以我留20秒慢慢清理下我冒鼻翼周圍~
之後10秒T-zone&額頭位,最後10秒就用係頸同下巴啦~
用用下如果想停一停,按開關制一下就可以pause左佢,按多下就可以用返,唔影響佢個內置設定~
之後1分鐘到左佢就會自動熄機ga^^

頭3日我係全臉用既,洗左3日已經覺得皮膚已經乾淨左好多!!之後我覺得可以唔使全臉日日用~
所以之後我就將個刷頭外圍個刷圈拆左落黎,淨係用內圈重點清潔個鼻鼻~每日用20秒就ok~
而全臉清潔,我會隔1至2日先做一次,有化底妝就一定會用佢lor^^
同埋潔臉過程其實好舒服,好似按摩咁,用完唔會紅唔會乾,1分鐘就洗哂成塊臉,分分鐘快過我平時用手洗!

用完之後,當然要清洗返乾淨啦,因為部機係全防水既,就算浸佢落水都唔會壞~
所以直接用水喉沖返乾淨就得啦,好方便~

當然最好係成個刷頭拆出黎洗,再沖一沖個機身,確保佢百份百乾淨嘛~
洗完只要放係通風位風乾佢就得~

用左2個星期,因為鼻位我真係日日用,所以效果係有既^^
本身鼻位黑頭其實都唔算好嚴重,不過就成日都有d白頭同粉刺出黎同我say hi =.=
用左Clarisonic PLUS清潔之後,白頭粉刺明顯係小左,鼻既毛孔都冇咁顯眼~
摸落去真係滑左冇之前一粒粒咁~而塊面當然都乾淨左啦~
可能因為清潔做得好左,搽既護膚品吸收d,整體皮膚都好過之前^^

至於個刷頭,用左2個星期,耗損既情況都唔係好嚴重,只係有幾條毛飛左小小出黎~
所以都應該用到3個月,如果錫住佢用分分鐘用左4個月tim^^
不過換刷頭其實都唔算貴,2百幾蚊用到3個月,除返1個月都唔使100蚊~都抵用呀^^
下一篇就會睇埋用身體既效果,等我呀^^

沒有留言:

發佈留言