2013/03/19

不一樣的粉底,令人意想不到輕盈觸感,全天候潤澤肌膚^^


Kanebo家既LUNASOL化妝品一向出名,不過我就一直未試過~
今次有幸一試佢既Skin Modeling Water Cream Foundation真係好興奮!!!!
一打開就見到金銅色既包裝,感覺好高貴呀~!

 LUNASOL Skin Modeling Water Cream Foundation ($ 490 / 30g )
含水量達60%,令人感動的觸感,再進化。
添加護膚保養成分WATER KEEPING FORMULA,全天候潤澤肌膚。
藉由自動打光技術,從肌膚內部透出自然光澤,襯映肌膚,打造成淨透亮的光澤美肌。
功能全新系列採用鎖水功效超卓的,帶來高度保濕,質感的粉底霜,
達至極柔軟易推、具備令人意想不到的輕盈觸感,長時間保濕,預防肌膚乾燥。

今次試用冇得揀色,而我呢個係OC02色系,我相信係自然色黎,所以同我D皮膚都match,好彩^^
扭開仲有一塊膠蓋仔,一來衛生d,二來可以避免個Cream Foundation冇咁易乾~幾好~
佢仲附加一支小膠棒,用黎拎Foundation,都幾貼心呀^^

用法都好簡單,只要使用修飾乳調理肌膚後,以專用粉撲或手指沾取適量,均勻塗抹就得ga啦~
佢雖然話係Cream Foundation,但比一般Cream Foundation 輕身水潤,
感覺唔會好厚身,所以都幾易推開,冇黏腻既感覺,潤得黎幾爽,good!

我冇用到base,直接就上呢個Skin Modeling Water Cream Foundation~
出黎效果都唔差,淡色既印都遮得七七八八,深色既就要再用遮瑕膏啦~
可以遮到毛孔,而且因為佢有半透明聚合物,可以吸取光線,
所以出黎既妝更加有剔透感,皮膚睇落有光澤,真係唔錯呀!!
另外佢本身都有SPF20 PA++,而家既日子唔額外加防曬都應付到,
唯一係個價錢比較貴,如果可以經濟返小小就更加好啦^^

沒有留言:

發佈留言