2012/10/31

內衣新感受 - Sexy AnyTime,Party AnyWhere ^^


你對LPS陌生嗎??LPS - Lingerie Party Shop係我之前上網睇文認識到既一個牌子~
佢係一間樓上舖既內衣店,Sexy anytime,Party anywhere係佢地既宗旨~
SEXY同PARTY點解可以一齊呢??我覺得好有趣,所以襯有時間我都上左去睇睇^^

雖然LPS係樓上舖,不過一D都唔難搵,係正Time Square對面,
入到大廈入面,沿途都有示指牌,所以都好易搵到呀~

上到去,地方骨子,但五臟俱全~原來lps唔止得bra bra買,眼見有好多唔同既東東呀~
睡衣啦、泳衣啦、男士既通通、新娘既girdle都有,仲有一d情趣小玩意tim~~~~
就因為佢係樓上舖,人流相對冇咁多,所以買果時都唔使怕尷尬lor^^

款式其實都ok多,好快我已經睇上左2套bra,一套係紫紅色,仲有閃石吊飾ga!!好靚~~~
另一套就係好野性既豹紋~不過好可惜,2套都冇我碼........好慘呀!!!!!!

不過都唔緊要既,因為我本來都係想買睡衣多D~桃紅色果套好鬼cute呀!!!耳環又好得意~
所以都睇左好多件,件件都好有特色,當日就係揀完就試,試完又揀咁~~~
但店員小姐都冇嫌我搞住佢,仲好樂意幫我,仲介紹左D熱賣款俾我試tim^^

當我揀左3套覺得太多既時候,發現原來LPS做揀promotion,買4件有6折!!!
6折呀!!!差唔多半價!!!好抵呀!!!怪唔得有d款已經冇哂我碼啦~咁平俾人買哂都唔奇....

因為6折關係....所以最後決定,3套全包~哈哈哈哈~
因為真係太抵啦~~原價800幾蚊,而家5百蚊有找,抵抵抵呀!!!!

呢一套係我最鐘意既,雖然好性感,但真係好靚!!!!
買唔到閃閃brabra,買返套有閃石既睡衣開心下都好^^

呢套係店員小姐話有我碼叫我試埋~老實講,第一眼見到咁cute就覺得唔係好岩我~
點知試上身又ok喎,而且佢有2層雪紡,唔係十分薄,所以又買埋~

呢件波點都係店員小姐推介我買既,佢話好多人買ga!!!
咁我又好鐘意波點既,加上佢好平,原價都唔使200蚊,有折就更抵~
不過佢既質地就真係好薄啦,好透ga,哈哈~

但著上身我覺得幾好睇,打件底再著佢都唔錯呀,都係果句,咁平,買左先算啦~哈哈~

因為波點果條褲褲冇我碼,所以我揀左另一條,呢條係絲質既,
摸上手好滑好舒服,原價68?78??我都唔係好記得~總之價錢我都覺得ok呀^^

如果大家都對LPS有興趣,可以去佢地Facebook網站睇下呀^^

沒有留言:

發佈留言