2012/08/17

Leaders Clinic - 全方位天然分子醫學面膜一星期療程^^


韓國專業醫療美容機構Leaders Clinic既MASK,已經唔係第一次出現係我個BLOG啦^^
佢既天然分子醫學面膜採用醫學認可的全天然成分,並配有天然抗敏和抑菌的防腐配方,
不含化學防腐劑、人工色素、洒精等傷害皮膚的物質,從根本入手,解決皮膚內在問題。
所以我都好有信心,用完再用^^
由上星期起我開始左個面膜療程,為期一星期,我就係用左圖入面既3款啦~
研究話用一星期可以令證肌膚明顯變得水潤而有彈性,提升肌感同時亦減少敏感情況出現ga~

未介紹3款面膜之前,我好想分享下Leaders Clinic既mask同平時敷開果d有咩唔同~
3款既面膜紙大小係一樣既,而質地都係同我平時敷開既唔同,因為佢唔係紙既質地黎ga~
原來Leaders Clinic既面膜都係用棉花最接近既種子部分既幼細纖維做既~
可以提昇面膜既吸水能力GA,所以淨返係包裝紙上面既精華唔多,都俾面膜吸哂^^

膠原蛋白更新面膜 (25ml / $22.9)
佢係針對加強肌膚彈性,重拾疲倦肌膚活力的日常管理面膜,
可以深入肌膚底層補充每日流失的膠原蛋白,讓肌膚比實際年齡更年輕,
透過水溶性海洋膠原蛋白促進肌膚身陳代謝,回復彈
性。
成分不含苯(防腐劑)/皮膚科測試完成。
主要成分: 水溶性海洋膠原蛋白
用途: 線條提升/保濕滋潤/緊緻柔滑

面膜既size對我黎講就大左小小,不過佢好貼面既,所以都唔會跌落黎~
而且敷既過程都唔會有精華滴到周圍都係既情況~ok喎^^
敷左20mins之後,會覺得好潤,初初我覺得有小小笠~
之後按摩左一陣等d精華吸收左,連野都唔倏再搽,皮膚睇落都係水噹噹咁^^

蘆薈舒緩更新面膜 (25ml / $22.9)
佢可以舒緩肌膚,立即給肌膚提供水分。
針對因外在環境而敏感的肌膚,容易受紫外線或雷射手術而泛紅的肌膚。
蘆薈成份可以快速舒緩受刺激的肌膚;仙人掌成份可以有效舒緩肌膚,迅速補水。
成分不含苯/皮膚科測試完成。
主要成分: 蘆薈萃取物 用途:提供水分/肌膚舒緩
用途:提供水分/肌膚舒緩

呢款我之前都用過^^我好鐘意佢可以舒緩到肌膚,敷完d粒粒真係會降紅,
同埋我覺得敷果時塊mask好似會收緊咁,敷完都有條mask痕係塊面印左出黎~
雖然人1冇話可以firming,但感覺上塊面都有firm到ga~哈哈~

維他明亮更新面膜(25ml / $22.9)
佢係用於肌膚色調不均衡及有黑點的情況,需要元氣及活力的肌膚。
強化維他命C成份能給疲倦肌膚提供營養及活力,使整
個肌膚色調明亮,水潤,健康。
成分不含苯(防腐劑)/皮
膚科測試完成。
主要成分: AA-2G
用途:明亮肌膚/平衡肌膚暗淡肌調

呢款維他明亮更新面膜我之前都係有用過^^又係好鐘意!!!
因為敷完呢個我覺得d皮膚好有光澤ga~同埋d膚色都冇咁暗~
係好累唔夠訓果時用佢就好適合啦~~~

話明係一個日常面膜一星期療程,所以我敷既方法係:膠原蛋白更新面膜: 星期一 星期二  星期日
蘆薈舒緩更新面膜: 星期三 星期四 ,維他明亮更新面膜: 星期五 星期六
敷足一個星期,冇偷懶ga,其實我真係未試過咁勤力敷mask~
不過出黎既效果我真係好滿意!!雖然冇話變到零毛孔、雞蛋肌咁滑溜~
因為我本身唔係天生麗質既肌膚嘛~~如果我話變到勁好都冇人信~哈哈
之前敏感係咁出d小粒粒,而家我覺得d皮膚真係穩定返好多,
其實大家睇我敷mask d相都見到有好多深色既印.....而家d印都開始退色啦~真係好開心!!
至小我而家有信心唔化妝行出黎d皮膚都見得人呀~起碼唔會嚇親人^^
雖然佢真係有小小貴,但我都會等佢特價買定d係屋企看門口ga!!!

沒有留言:

發佈留言