2012/06/18

全新「纖毛」概念,令毛毛催眠,用左四個星期睇效果啦^^

係5月果時就試左Veet Suprem' Essence玫瑰香薰精華沐浴用脫毛乳霜,回顧按我
另外仲有試左Veet全新推出既纖毛嫩滑乳液,唔覺唔覺都用左1個月啦,
係時候睇下佢有冇效果啦^^

簡單咁介紹一下佢啦~
全新的Veet纖毛嫩滑乳液蘊含嶄新的ProMinimiseTM配方,
能直接針對毛囊,有效顯著減慢毛髮生長,令毛髮猶如處於催眠狀態一般,
持續每天使用4星期,令毛毛變得柔軟幼細不明顯,
有效延長每次脫毛後之柔軟嫩滑觸感,減少脫毛的次數。
聽落去好似好神加咁,搽下lotion就可以減慢毛毛生長,
所以呢一個月我都好有恆心咁日日用,睇下係咪真係真係得嘛^^

佢同普通既潤膚膏冇咩分別,氣味都算幾好聞,唔會話好濃烈~
而用法都好簡單,只要用適當既份量輕輕按摩15-30秒至乳液完全吸收就可以~

而佢質地都好水好易推,所以份量唔使話好多都可以搽勻手腳,
我就夜夜沖克涼都會用佢,佢有蘆薈成份,我一向用開既蘆薈產品都比較清爽,
但呢隻纖毛嫩滑乳液比我想像中保濕,真係估唔到喎~

聽佢話連續用左四個星期,為左可以睇到有冇效果,所以我一隻手有用,一隻手就冇用到~
上面果隻手就有用到既,咁佢又真係好似比下面冇用到伋手d毛毛小d同出得慢d,
下面隻手好多地方都已經生返生毛毛出黎,仲幾長,
上面隻手雖然都有生d毛毛出黎,但就短d,都明顯比下面隻手小毛毛d~
經比較之下,我覺得佢唔係話100%令到d毛毛唔生出黎,但減慢毛毛生長速度效果係ok,
加上,咁只係買$69.9,咁平既價錢有咁既效果我覺得都係值得用ga^^

沒有留言:

發佈留言