2012/01/07

女人新天地,買到樂而忘返^^


sixty eight大家都唔會陌生~上星期我就去左美麗華新開嘅分店
新嘅分店真係好好好大呀!果日快速行都唔覺唔覺都行左成個鐘~
入面買嘅嘢有好多種類,bra,底底,飾物,衫…真係應有盡有!

連好hit嘅斗篷都有,絕對緊貼住潮流嘅走勢^^

行左個幾鐘之後,我都有唔錯嘅收穫,買得好開心呀!
連個紙袋都係豹經紋,點會唔鐘意呀!
不過紙袋比較脆弱,要小心啲拎先得~

而我嘅收穫相當豐富~
其實好多嘢都好平好想買,但無咁多彈藥唯有割愛咁啲~
最終買左嘅有:

星星吊帶衫,好抵呀!咁靚都係35蚊一件ja!

仲有一件冷衫褸,啲鈕勁靚!
而且Detail都做得好好,198蚊我都覺得好抵買^^
而最瘋狂就係買底底啦!有好多好多款揀之餘連質地都有好多款選擇^^
我一共買左9條!patpat得一個,點解買咁多?因為…

佢真係平到笑!正價28/38蚊我已經覺得好抵,
點知行行下發現有啲減到15蚊一條!唔買真係對唔住自己!
唔止咁,最luckly係我去果日美麗華分店新開做promo,
只要手提號碼有6/8字就有8折呀!!

足足平左80幾蚊!買到張單水蛇春咁長埋單都係346.4蚊!抵到爛呀^^











而家美麗華分店日日都有唔同嘅優惠,快啲去睇下啦^^ 

沒有留言:

發佈留言