2011/12/16

Hade CRiE~終於等到你黎香港啦^^


上星期真係好開心可以出席Hatachi 既event~~~~~
由hatachi經理先生親自接待我地,真係榮幸^^
然後由佢地同事細心介紹同示範,短短一個鐘聚會就輕鬆結束~
最後就可以帶今次既主角返屋企試用啦!!!!

令我熱切期待既就係佢 - Hitachi既美容機 Hada CRiE~
其實佢之前係日本已經買到好行!!終於香港出行貨啦~真係可喜可賀!!!

打開睇,部機珍珠粉紅色,有冇咁吸引先~哈哈~
而配件都唔算多,有2個膠圈、一個機座同插頭(唔記得影)

拎返黎第一晚好失望....因為佢第一次要叉5小時電,所以冇得試....好慘!!!
不過為左部機舊電好,第一次用真係要跟足指示叉夠先好用,舊電先冇咁易壞~
佢未叉滿電會著紅燈,滿左就會變綠燈ga啦^^

簡單介紹下部機先啦,其實佢係一部離子美容保濕器~
利用正負離子相互吸引的原理,做到清潔、保濕、減淡幼紋既效果~
只要4個步驟,輕輕鬆鬆就有效果^^

第1步,清潔美容~用離子導出毛孔的污穢,
用法: 配合無油份爽膚水(如去角質爽膚水)及化妝棉,作為深層清潔,吸出毛孔污垢。

第2步,提升滲透~透過
細緻的微振盪和通過專用的脈衝信號,
配合保濕化妝水,使保濕成分全面滲透。
用法: 以無油份保濕型化妝水塗於臉上,再用導頭輕輕按摩。
(相片檔壞左,後補)第3步,保濕~即離子導入,將化妝水導入皮膚,深入角質層,持續保濕效果。
使用高保濕類型的化妝水更有效。
用法: 把化妝棉套於導頭,以化妝水徹底滴濕,5分鐘導入充分保濕肌膚。

做第3步導入時,如果敷mask,我會直接用埋機,
其實我唔知可唔可以咁用,不過我試左又ok喎~~~~
好似俾平時敷完mask效果更好~
(相片檔壞左,後補)
第4步,(refresh)~ 用細緻的微振盪和緩慢的電極的轉換,醒膚及修復。
1至2週1次的醒膚療程,是唯一可用乳液配合的功能。
用法:塗上乳液或paper mask後,以導頭輕輕滑動按摩。

每做一個過程,機身都會有提示燈顯示,仲有強弱模式都可以因應自己需要調教~
5分鐘完左仲會有do do聲提示,唔駛自己計時,仲會自己熄機,真係好方便^^

我最期待就係導出既效果,用左3晚可以比較一下~
第1日可能唔係好識用,出黎既效果冇想像中咁勁,
不過明明卸哂妝清哂面都咁dirty...真係恐怖~
我覺得1日比1日dirty,唔知係咪ddirty係度慢慢吸緊出黎呢~

用之前岩岩得10幾度,凍到痴根,所以我塊面有10級乾,開始甩皮~
咁用左3晚,皮膚真係冇咁乾,唔知係咪心理作用,毛孔好似細左D~
不過唯一既係,我覺得用左佢會出粒粒仔,唔係暗瘡,
類似暗粒既感覺,唔知係咪將底層DIRTY吸緊出黎呢??
其實部機我只係用左3日,好多野都要再摸下先知用咩產品配合係最好~
我會KEEP住用睇下效果係點^^

沒有留言:

發佈留言