2011/06/01

Institut Esthederm - 深層潔面好幫手


夏天成日出汗,又會用防曬,落得唔乾淨就會好易出粒粒~
所以夏天我都會做下深層清潔,等d皮膚裡裡外外都咁乾淨~
今季第一支深層清潔用左佢 - Institut Esthederm無粒子滲壓深層潔面膏

Institut Esthederm無粒子滲壓深層潔面膏 (75ml- $336)
適合任何皮膚(包括敏感性皮膚) 具深層潔淨及軟化角質功效,
用後毛孔明顯暢通,同時清除黑頭 及收細毛孔,去除老化角質,使皮膚回復光潔亮澤。

佢made in france,所以支野背後都有好多睇唔明既文字~
不過好細心加上英文,原來係教我地點用支野~所以一定識點用^^
使用方法:潔面及印乾後,取約 1元 份量,輕輕在皮膚上打圈按摩,
直至潔面霜轉為白色及有黏手感覺,即可以清水洗淨。
油性 、暗啞皮膚每星期用2~3次,中性 、乾性皮膚用 1~2次。

而且仲有一層密封,夠哂衛生呀~

支出黎,係膏狀,有淡淡既花香味,幾好聞~

我跟佢教既方法,乾手係皮膚上面打圈,按摩到佢乾乾地黏住就過水~

雖然佢係潔面膏,但過水果時都係冇泡泡既~
輕輕沖水就甩,唔會好難洗又幾好~

洗完好滑,唔會十分乾,不過之後都要搽返保濕呀~
同埋我覺得都有收細毛孔tim~

左手有用到,拍埋右手度,即刻覺得白左好多呀~同埋有光澤左~
所以去角質真係好緊要,但唔可以多,我一星期做2次已經覺得好夠^^
呢隻Institut Esthederm無粒子滲壓深層潔面膏雖然三百幾蚊好似幾貴咁,
但每次用量都唔係多,一支應該都可以用好耐,
而且我用左幾次,都覺得效果唔錯,都值得推介呀~

沒有留言:

發佈留言