2011/05/20

隨時擁有光澤.剔透 x 亮肌


行過watsons見到ZA新出既真晳美白護膚乾濕粉已經好想買~
試哂色諗住等佢有折就入貨~點知咁好彩抽中左~真係好開心呀!!!

粉餅 + 粉樸 ($95) + 粉盒 ($35),一套都係$130蚊~抵到爛!!
好欣賞佢個粉盒,鏡面設計好形!!!雖然成日都印左d指摸上去~哈哈~
但拎出黎d朋友都讚佢靚~$35蚊有個咁有質數既粉盒真係好抵~

打開入面,塊鏡都ok大塊,補妝時用佢都照得好清楚~
簡單咁將粉餅固定好,同樸放埋係入面~輕鬆咁一盒就出得街~
簡單介紹下佢先:
Za嶄新研發升級版「True White Plus 2 Way Foundation真晳美白護膚乾濕粉」,
質感極緻細滑,配合「無瑕亮肌粉末」透過光線折射,
肌膚即時如打燈般剔透亮白,如珍珠般煥發晶瑩光澤。
- 美白維他命C成份有效抑制黑色素形成,減淡色斑及痘印
- 深層美白無瑕亮肌粉末,自然修飾膚色暗沉及斑點,
- 零毛孔粉末, 徹底遮蓋毛孔及瑕疵
- 控油粉末, 吸收過盛油脂, 整天保持粧效清爽啞緻, 絕對阻塞毛孔
- SPF 20PA++ 阻隔紫外線A、B

試上手,我隻手咩都冇搽,只係用佢個海綿沾粉掃左幾下~
出黎效果真係唔差,摸上去好滑,同埋真係光澤左~

我用既係32號色,顏色帶d粉色比較岩我既皮膚色~
佢另外仲有21、22號色,21岩白d既人~
22係自然色,我覺得比較黃,所以買之前真係要試岩色先好買~
試上面,同樣地我塊面都冇搽base,搽左保濕之後就直接上粉~
用左佢,塊面顏色均勻左,睇落去細緻d,毛孔都小左~
睇落去白淨左,但唔係死白,唔會好粉樣咁,而且好貼薄~
返工前化好,到3、4點左右有小小出油,輕輕印下就ok~
ZA係sheseido既副線,質量都有保証~
而且咁抵既價錢,有咁既效果,真係滿意喎^^

沒有留言:

發佈留言