2011/01/12

延展青春要靠佢 - Garnier緊緻修護多重抗皺潤膚日霜

亞洲女性從25 歲起,皮膚狀態便開始走下坡,漸漸受到皺紋增長、肌膚暗沉等老化問題的困擾。
要延展青春,減慢衰老速度,及早智選適合自己的護膚產品,都有助維持膚質健康。
所以今次我試用佢~

Garnier緊緻修護多重抗皺潤膚日霜 (HK$109/50ml)
多重功效配方,能一次過改善幼紋、色斑及緊緻提升面部輪廓;
天然膠原重塑因子玻色因(Pro-XylaneTTM)提鍊自山毛櫸樹精華,
能促進膠原蛋白合成,填補皺紋,增加肌膚天然支撐力。
白因子維生素CG(Vitamin CG) 能緩慢肌膚黑色素之製造改善色斑問題
聽落去好似好勁咁......

打開見到真身,肥肥矮矮既泵裝,好得意~紅色包裝好搶眼~
而且都幾好拎,唔會好難渣手~幾好~

吱出黎係比較杰身既cream,未試前驚佢會好笠同好厚咁.....

出乎意料佢竟然幾好推,又唔係好厚喎~

而且吸得好快,感覺係保濕得黎但一d都唔笠~好岩而家天氣用呀~~正^^

未用之前,面既皮膚有乾紋,小小既色斑,同埋唔算好有光澤~

用左7日後,我覺得最明顯改善到既係乾紋,好似有光澤過之前,
感覺上皮膚睇落去係好左既,雖然色斑依然係度,畢竟我只係用左7日,
如果7日就去到斑我都有d驚呀.....哈哈~
總括黎講我都好滿意Garnier緊緻修護多重抗皺潤膚日霜,
一來價錢平民化,好抵買~二來用左只係一星期都叫做見到效果呀^^所以的確唔錯!!
抗老唔係一兩日可以解決到問題~我相信有恆心用落去~
一定可以見到更明顯既改善既^^

沒有留言:

發佈留言