2010/03/30

換左一套好精美既試用裝 -雪花秀


係咪好靚呢~ 一set有6件~ba仲好詳細講解點用tim^^佢話set野價值300幾蚊ga~
我都係第一次接觸雪花秀呢個品牌~不過未開黎用呀~用左再上黎report下^^

佢驚我唔記得仲mark底左個step係 catalog俾我~真係好好好細心~仲一d都唔hard sell^^

仲送我一張500蚊既 facial coupon~佢公司最平既 facial都要 900蚊~
不過佢d facial會用返雪花秀既 product~所以如果好用都可以諗諗既^^
多謝詩詩話俾我聽有得換~thx so much^^

沒有留言:

發佈留言