2009/07/13

Sofina率先試用活動 ---第一天


今日開始第一日試用sofina既產品,係預防肌膚老化護理系列 -- sofina beaute
再介紹一下,分別有:
未上市既洗面泡沫(170g) -- $260
化妝水II (160ml) -- $240
防曬SPF50度PA+++ fresh(40ml) -- $290
先睇下洗面泡沫,因為呢支未上市所以影左佢既外貌俾大家睇下,
鋁罐包裝,拎上手都幾好手感~

其實我平時朝早只會用清水洗面,
一來懶,二來用洗面product洗完後往往都覺得好乾~

而sofina呢隻係mousse,用起黎好方便,洗完都唔乾~
用法係支一下,乒乓波大小就ok,之後ba話按下~
敷大概一分鐘左右,可以令皮膚更有光澤~
之後就用化妝水II ,ba話好似爽膚水咁用就得,
相入面我倒得太多,搽埋頸都仲有淨....哈哈~
呢隻有小小香味,幾好聞,用左潤得黎幾爽,唔會笠~
最後就用防曬SPF50度PA+++ ,ba俾左隻清爽d既我,
sofina既防曬我都係第一次用,lotion既質地,
剛搽完有小小笠,不過過一陣就好d,唔知係咪我搽得太多~
整set野既用法都好方便,唔駛哂好多時間~
暫時分享咁多先~用多幾日再分享~^^

沒有留言:

發佈留言