2016/05/23

Shu Uemura~帶來舒適潔顏卸妝新體驗

卸妝呢part我向來好注重,因為徹底清潔好肌膚護膚品先會吸收得好~
用過好多品牌既卸妝油,始終都係覺得Shu Uemura係最得我心~
尤其綠茶抗氧化我就最鐘意啦!
Anti/Oxi+ Pollutant & Dullness Clarifying Cleansing OilAnti/Oxi+ 昇級綠茶抗氧化潔顏油 (150ml / $265)
成分含有辣木精華、綠茶精華、銀杏葉精華,適合混合性至乾性肌膚~
新增植物三部曲成份,能清除PM2.5及其他污染物,帶來舒適的潔顏體驗~
而且有效去除蠟黃暗啞,肌膚回復細緻、潤澤、透亮~
由於化係面卸妝影相比較難睇得出效果,加上我本身做左飄眉~
所以我將個妝畫左係手背上,大家可以睇得更清楚個卸妝效果啦^^
我用既大部分都係防水產品,特登加埋好難卸得乾淨既閃粉眼線去做測試~
首先將適量潔顏油搽勻係乾爽既面部~
全面用我大概按3-4下就夠,佢有好淡既香味,質地都唔係好笠既油,比較輕身好清爽~
之後輕輕塗勻乾爽既全面輕輕打圈按~
跟住再加清水輕輕按摩,潔顏油會乳化變白色~
之前過清水徹底洗淨就完成成個卸妝,好方便呀!
搽左卸妝油按摩之後,基本上大部分化妝品係乳化過程已經卸哂~
只係閃粉眼線仲有幾粒痴住,我用小小力卒幾下就全部甩哂,所以手背有小小紅印~
過完水,完全妝都卸哂非常乾淨,最緊要係一啲都唔會乾~
大愛呢支shu Uemura昇級綠茶抗氧化潔顏油呀!
大家快啲試下啦,保證一試愛上!

(感謝shu Uemura提供資訊及產品)

沒有留言:

發佈留言