2016/05/31

Baby Naturals by Watsons金盞花系列- 令BB肌膚時刻保持柔嫩 Q 彈

唔知之前有冇講過,翱B細個果時成日俾濕疹搞到周身痕~
所以潔膚護膚既,我一定會好認真咁幫佢揀,唔想佢再受皮肉之膚~
(關於濕疹,有機會我再打一篇同大家分享下)
今次就試到一SET好經濟又唔錯既產品想介紹俾大家識,佢就係Baby Naturals by Watsons 全新推出的金盞花系列啦~
金盞花系列係由澳洲製造,含有機認證金盞花萃取精華,配合乳木果及蜂蜜等天然滋潤成份~
絕無 Paraben 類防腐劑、矽、礦物油、酒精等有害成份~
而且經皮膚科測試,溫和低刺激配方可長效保濕、舒緩及修護肌膚~
金盞花洗髮沐浴露 (250ml / $31.5)
• 清潔同時幫助維持肌膚水份
• 讓髮絲柔軟順滑
• 配方溫和,不刺激眼睛
呢支係洗髮沐浴露黎架,我最鐘意唔使分開兩支咁煩~
250ml先係三十幾蚊,比起我之前用C字頭既真係平左一大節呀!!!
氣味係好淡既花香味,唔需要擔心好人工化學味,我覺得陣味ok的^^
份量亦唔需要多,大概半泵就夠洗頭,沖涼就大概一泵左右啦~
輕輕按摩就已經有好多泡泡,一過水就乾淨哂,唔會話滑潺潺既感覺~
最緊要係清爽得黎唔會乾,好用呀^^
金盞花潤膚露 (250ml / $56.9)
• 滋潤修護,同時補充肌膚水份
• 配方輕爽不油膩,容易吸收
揀潤膚露我覺得最緊要係易推開同唔笠~
呢款金盞花潤膚露都滿足到我要求,潤得黎唔會笠,淡淡既花香味~
而且真係一D都唔貴,翱B而家成日都要自己的事自己做,真係俾佢亂搽都唔心痛~
金盞花潤膚霜 (100ml) 建議零售價:$ 49.9
• 滋潤修護,同時補充肌膚水份
• 配方滋養不油膩,深層呵護
金盞花潤膚霜我就用黎幫佢搽面既,滋潤度比潤膚露高D~
質地比較厚小小,好岩臨訓前幫佢搽一層,咁就唔怕開冷氣抽走佢D水份啦~
金盞花按摩護膚油 (100ml) 建議零售價:$68.9
• 幫助修護及滋養肌膚,預防乾燥
• 配方不含礦物油,容易吸收,不堵塞毛孔
金盞花按摩護膚油係整個系列我最鍾意既產品~
好多人都好怕搽油會油笠笠,其實好既油搽完真係一D都唔會油~
吸收完真係會比淨係LOTION滋潤架~
除左我,翱B都好鍾意支油,臨訓前都會問我拎支油搽~
俾佢自己搽勻,我會再幫佢按摩下手仔腳仔,咁佢都會訓得好D^^
呢SET金盞花系列真係好用又好抵,而家好方便買tim~
有興趣既快D去Watsons睇下了解下啦~

(感謝產品及資訊由Watsons提供)







沒有留言:

發佈留言