2015/11/13

Ingrid Millet - Age Jet Plasma氮氣轉換化為等離子能量,為肌膚Power up

早前有幸被邀請到Ingrid Millet英格蜜兒試做日最新既Age Jet Plasma等離子逆齡嫩膚再生療程~
佢係一個可以改善整體肌膚質素,令肌膚重拾活力緊緻彈性~
皺紋、色斑、暗瘡印及肌膚鬆弛下垂等多重瑕疵同步修正,改善衰老等問題~
做一個療程可以改善到咁多問題真係好期待,好吸引~
房入面好乾淨企理,燈光柔和,有埋地方沖涼,好方便呀~
不過我只係做面部療程所以就無機會試佢既沖涼設備啦,哈哈~
其實我好怕美容房入面得張床咩都無,因為次次做完faical個頭髮都勁亂~
樣又未訓醒咁,要我咁行出房俾人睇到真係唔多想呈~
好彩另一邊就有梳妝枱,仲有齊基本需要,咁做完facial 可以係房執返靚先行出去~
浴袍、毛巾都整齊地放好,俾我感覺好舒適,換好浴袍就準備療程啦^^
今次我做呢個Age Jet Plasma等離子逆齡嫩膚再生療程有別於一般激光療程架~
佢係透過特製專利機頭,將氮氣轉換化為等離子能量,以速噴射技術噴出氣流~
將等離子能量注入不同肌膚層,重點消除肌膚多餘角質層~
亦瞬間將等離子能量直接促進肌膚膠原自生及肌膚微循環,鞏固傳遞至肌膚底層彈性纖維~
重而重組、重生、重塑肌底細胞,達致抗衰老護膚功效~
見到部機有大大支氮氣係度,未做之前真係有小小緊張呀!
好彩我既美容師亞Ming好細心同我解釋清楚,講解每一步會點做~
了解左之後輕鬆唔小,當聽到佢講係唔會痛我就放心哂啦~
做之前,Ming係我面上畫左格仔,方便佢記得邊格做左療程,確保全面做妥~
之後係我眉毛、眼睫毛位置痴上膠紙保護,療程就正式開始啦~ 
亞Ming用專利機頭係我全面做,包括我對眼~
有做過機都知,絕少數儀器能可以係脆弱的上眼皮或眼周位置做架~
而嶄新等離子科技就可以用係上眼皮及眼肚,同步修正眼肚和上眼皮肌膚鬆~
比利用光波及電流能更有效,更安全可靠添~
做既過程真係一d都唔痛,只係聽到部機發出較大聲既"卜" "卜" 聲~
然後feel到塊面一下一下有凍風吹,遇到毛髮較多既位置好似唇毛咁就聞到小小𤓓味~
全程除左嘈d同有風吹真係無咩太大感覺,好輕鬆咁就完成左啦~
**d相係我療程後請ming示範點操作所以d膠紙係除左,正常做貼哂膠紙架**
之後再敷返個補濕mask就完成啦,皮膚即時變得白滑水潤^^
不過其他緊緻彈性效果就唔係即時睇到,要大概一星期後效果係最好~
Ming提醒我未來7日停用美白或其他產品,淨係用保濕產品同防曬就得~
仲要日日都敷保濕mask,仲送左支香薰舒緩保濕面膜俾我,勤力敷效果就會更加好!
係時候睇下分別啦,未做之前我皮膚真係超級乾,搽幾多野都無用~
面同鼻都乾到甩皮,面頰舊肉有d鬆弛開始向下無咩彈性~
做完Age Jet Plasma療程後跟足指示只搽防曬保濕,日日敷香薰舒緩保濕面膜
支mask好好聞,我襯每日沖涼時敷10-15分鐘就洗走,好方便呀~
7日後,皮膚明顯水嫩哂,就算用返療程相同既保濕產品,都比之前吸收得快d~
到第三日甩皮問題已經解決哂,面頰都提升左彈性多左,明顯無咁包包面~
除左仲有小小暗瘡印,基本上皮膚真係好到而家唔使化底妝就可以出街^^
而家英格蜜兒推出限時免費體驗: Age Jet Plasma眼部療程
 請即登入以連結下登記: http://goo.gl/I7CciE
有興趣既朋友就唔好錯過今次既機會啦!

(感謝產品療程及資訊由英格蜜兒提供)

沒有留言:

發佈留言