2015/11/30

全新Pampers敏感肌系列,全方位絲柔亁爽

Pampers呢個品牌我相信無人唔識~
而我仔仔都試過唔小品牌既尿片,最終都係投入pampers既懷抱^^

而我最近參加左Pampers品牌既活動~
有機會同各位分享一下最新既日本進口敏感肌系列~

包裝好似用開既白P咁,不過細心d睇就會發現佢係全日文包裝架~
而且佢係全新日本製搶先日本發售添~

一包入面片片有唔同既公仔,顏色柔和好得意^^
仲有尿濕提示係片片中間~

同白P比較下,片片小左下面彩色波點圖案~
但相對地尿濕顯示就更加明顯啦~
大小方面分別不大,而片片厚度比白P薄小小~
感覺上就算夏天用都唔會焗~

佢成分有不織布,紙漿,可透氣PE膜,,高分子吸收體,蘆薈提取物~
而加上佢添加 50%護膚精華,所以敏感肌都適用~
唔單止片片入面,連出面都係棉質地,成條片都好柔軟~

有媽媽問點解包好片都成日漏尿爆屎?
其實只要將紙尿片平舖係腰下,拉伸彈性腰貼到略有緊崩感~
最緊要將大腿兩側既防漏隔邊包好整理下~
咁就點郁點跑都唔會漏架啦~
呢款敏感肌系列剪裁好好,好fit我仔仔既pat型同大腿圍,不鬆不緊,著得好舒服^^

只要一屙尿,尿濕顯示就會由黃變綠~

最算用佢過夜都無有怕,吸到大大舊都唔會漏尿~
又唔會敏感搞到紅patpat,呢樣我非常滿意^^
我會keep住用,用耐d等我下次再詳細分享下用後感^^
發售地點於屈臣氏及萬寧中的大型店舖有售,有興趣快d買包試下啦~

沒有留言:

發佈留言