2015/09/06

Dove締造羽毛般輕盈,如絲般柔亮順滑的尊貴髮絲

一把亮麗既頭髮會唔會令你充滿自信呢?我自己就會咁覺得啦~
Dove呢個牌子應該無人會陌生,最近佢推出左全新貴配方Advanced Hair Series洗護系列~
整個系列糅合嶄新技術及珍貴成份,針對擁有不同髮質既性可以隨時隨地展現最自信的一面~
全新Dove極致金潤養護系列針對受電髮、染髮問題困擾秀髮嚴重受損的女士~
系列包括極致金潤養護洗髮乳、精華護髮乳~
配方蘊含珍貴澳洲堅果籽油及歐洲葡萄籽油,深層滲透滋養修護髮絲不黏膩~
洗髮乳、精華護髮乳外,呢個系列仲有護髮精華油~
護髮精華油可以提升順滑度三倍,好適合大捲曲髮&長直one length既髮型架~
精華油潤而不笠,搽係髮尾非常容易吸收~
最鐘意就係用完之頭髮有陣陣既香味,好似搽左香水咁,好吸引呀~
除左極致金潤養護系列外,Dove仲有極致輕氧保濕系列架~
呢個系列分別有極致輕氧保濕洗髮乳及精華護髮乳~
可以為纖幼髮絲注入水潤空氣感,改善乾燥細軟秀髮扁塌既煩惱~
以特有專業科技將輕盈保濕成分Oxy-fusion輕氧因子融合於配方中,髮絲更加輕盈水潤~
同時豐盈度增加95%輕易打造自然立體造型~
呢個系列較適合日系空氣感梨花頭、Long Bob髮型及韓系超嫩空氣劉海髮型^^
兩個系列既洗頭水質地分別唔大,只係顏色同氣味唔同~
極致金潤養護系列外呈透明黃色,氣味似花香,極致輕氧保濕系列呈透明藍色,氣味似果香~
兩者都好香好易起泡,極致金潤養護系列感覺比較潤,極致輕氧保濕系列比較清爽~
而潤髮乳方面,同洗頭水一樣,只係顏色同氣味唔同~
極致金潤養護系列用完感覺比較潤,頭髮會重身d,極致輕氧保濕系列比較空氣感強d~
我本身有染髮,頭髮麵比較乾,兩個系列我覺得極致金潤養護系列比較岩我~
尤其鐘意佢支精華油,用左頭髮明顯有改善,開叉都小左,價錢唔貴認真抵買^_^
而我老公就鐘意極致輕氧保濕系列多d,唔同髮質用落有唔同感受,各有各喜好~
 大家快d親身體驗下DOVE帶俾你奢華秀髮既感受啦~

(產品及產品說明由Dove 供)


沒有留言:

發佈留言