2015/03/23

第一次同BB相見,好感動!!

2013年10月2日
上次拎完醫生證明一心諗住去廣華登記,諗住拿拿臨搞掂BOOK好照唐氏日子慳返D錢~
點知去到廣華個登記護士都唔知係咪趕收工~
話個地址一定要我地2個個名先得,OK,咁我地話後補俾佢lor~
點知填好哂form佢又話我張醫生證明唔OK!!!話我個M期同預產期差得太遠!!!
一定要我搵婦產科照超聲波先得,唔肯幫我約日期,勁衰呀!!!!!
唯有離開廣華係旺角是但搵個婦產科照超聲波啦~
最後搵左係旺角中心既蘇幹平醫生,認真麻麻,咩都唔解釋既~
連BB心跳有幾多下都唔講我地知,連心跳係邊都係護士小姐教我老公睇~
可惜太遠我睇得唔清楚呀!!!下次產檢一定要帶眼鏡去望清D先得!!

第一次見到BB,我地都好開心呀,我係咁問老公係咪真係見到BB心跳~
佢話見到BB心跳係一點白色閃閃下ga^^
BB而家6week 1day,只係一粒芝麻咁大~~~~
正常既預產期應該係2014年5月27日^^
知道佢健康成長一切ok就放心啦~
好期待下次既見面呀!!!!我一定要努力d,食多d野令佢更健康先得^^

沒有留言:

發佈留言