2015/03/04

韓國美容界既新貴DCS,亮白淡斑一take過^^


最近試左一隻唔錯既眼部精華,佢係黎自韓國美容界既新貴~DCS
DCS(Dermatology Cosmeceutical Solution)產品的重點成分是韓國濟州島東部的零污染天然火山岩海水~
DCS不單採用天然成分,所有產品更通過「韓國皮膚臨床科學研究所」既皮膚敏感專業測試,所以用得好放心架^^

DCS 亮白淡斑眼精華(HK$279.00 / 10)
自5月登陸屈臣氏以來深受好評,含淡斑成份ILLUMISCIN ˴ 表皮生長因子(EGF)及沙棘萃取~
藴含豐富礦物質包括鈣和鎂,可以保持皮膚水分和彈性外,更有效防止皮膚老化、增強肌膚免疫力~

佢配合金屬離子滾珠筆頭按摩,可以促進眼周血液循環,加快精華吸收速度~
 消除浮腫及黑眼圈問題, 同時提升肌膚光澤度~
我好鐘意用滾珠筆頭設計,因為用起黎非常方便,而且金屬筆頭涼浸浸,按摩果時好舒服^^

除左滾珠筆頭之外,佢筆尾設計我都好欣賞,就係有開關架~
之前我都有用過其他滾珠設計既眼部精華,無開關放得唔好好容易會係滾珠位浸漏出黎~
佢有開關之餘仲要按一下精華先會去到滾珠位置,所以完全無漏既情況~
而且每次用先按出黎比較衛生添^^

每次用輕輕按一下,份量我足夠我眼睛用啦~
質地好水狀易推開,有淡淡既花香幾好聞^^

用既方法好簡單,只要將精華塗抹係有皺紋、受損皮膚部位~
例如適眼角、八字紋、脖子皺紋等需要集中管理既位置~
然後利用按摩筆頭輕輕地做按摩就得架啦~
精華吸收得好快,而且一d都唔笠^^

睇我上一幅使用圖都見到我黑眼圈比較深~
用左5日,我覺得黑眼圈有淡到既,乾紋都無之前咁明顯~
當然咁短時間好明顯既效果都仲未見到,不過我都好滿意呀~
相信keep住用落去效果會更加好,價錢又唔貴,有興趣快d去屈臣氏試下啦^^

(感謝產品由屈臣氏提供)

沒有留言:

發佈留言