2014/02/21

iTrial x PHILIPS 瞬間百變塑髮造型工作坊 ~好好玩呀!!

pic早前有幸出席iTrial x PHILIPS 瞬間百變塑髮造型工作坊 ~活動上髮型示範~
主要就係介紹 ProCare 捲髮器同埋Philips Care 直髮器啦^^picHP8619 ProCare 捲髮器表面天鵝絨般的柔軟觸感塗層為秀髮提供額外的品質控制和熱量保護~
CRI 定型提系統有助於防止秀髮過熱,在家亦能輕鬆塑造各式各樣的髮型。pic
當然我地都有得即場試用啦~我就試左 ProCare 捲髮器^^
只要將頭髮分層夾起~ 我就先夾左右兩邊,之後夾後面~
因為個夾有絨面唔會好容易燙親自己~
而家有時間提示,夠鐘會有"BB"聲~ 所以用起上黎真係好易呀~自己一個人都搞得掂~

pic
大概10分鐘,我已經將頭髮夾好,仲SET好左~
仲因為呢個髮型,我好好彩被選中得獎tim呀!!超開心!!pic而我帶返屋企詆用既就係Philips Care 直髮器^^ 真係好,兩樣產品都可以試下~picHP8333 Philips Care 直髮器,陶瓷面板和負離子護髮功能,讓秀髮變得更直更順滑。pic呢個直髮夾比我之前用過果d真係易控制好多,大概1分鐘已經預熱好~
熱力又有分溫度,只要輕輕係頭髮一拉,已經直到好似做左負離子咁,好直呀!!pic我趕時間只係用左5分鐘快速夾~ d髦髮已經夾直哂啦,整齊好多,好方便!!
我相信如果我細心d夾效果會更加好!!

沒有留言:

發佈留言