2014/02/25

告別大眼袋,還我一雙精靈眼^^

pic
早前非常開心,收到Dr. Bauer既激活明眸射頻神器^^
聽個名用到神器兩個字,就知道佢來頭不小啦~
打開有齊Dr. Bauer 激活明眸射頻神器&一個充電器^^pic
激活明眸射頻神器 ($1999)
以嶄新的多極射頻原理,全面促進眼周肌膚微循環~
舒緩眼皮靜脈曲張並去除眼周毒素,從而減淡黑眼圈、減淡眼紋及緊致眼袋。pic
促進眼周肌膚底層代謝,增生膠原蛋白以提升肌膚彈力~
達致飽滿、彈性、平滑的效果。另外亦拉緊鼻翼兩側,令雙眼輪廓更立體有神。
有二個小既接觸頭^^pic
佢可以按個人皮膚狀況及需要而選擇合適療程溫度ga~ 有等級[1]同等級[2]~
等級[1]就暖暖地幾舒服,我多數用佢~
而等級[2]溫度隨之增加小小,都唔會太熱既~
建議每星期使用1-2次~ 每次使用10分鐘就夠ga啦~pic
咁最好,當然就用返佢附送既Ne Plus Ultra RF Eye Cream啦~ 質地都ok,唔會笠^^pic
使用方法都好簡單~ 先取適量RF射頻專用眼部導入霜塗於眼周,之後開機~
10分鐘療程完成後,響鬧提示隨即響起,此時關上電源就得~
並以濕布抹淨導入頭,唔好直接用水浸洗呀!pic
用左3次左右,我覺得改善黑眼圈效果就唔算太明顯~ 只係略為淡左小小~
但眼袋位置我就覺得明顯收緊左,細返好多呀^^
3次就有咁既效果,我好滿意呀,希相信keep住用會更加好^^

沒有留言:

發佈留言