2010/04/21

試用Skinfood龍舌蘭仙人掌水能量蜜粉餅 SPF 50+ PA+++


今次要試用既就係佢,Skinfood龍舌蘭仙人掌水能量蜜粉餅 SPF 50+ PA+++
第一次見粉餅都有獨立包裝,好衛生呀^^

拆開包裝紙見到佢真身啦,有一個蓋隔住個樸同D粉,又幾好喎~

粉餅仲有個好靚既壓花,唔知係咪就係龍舌蘭呢???
不過我覺得似蘆薈多d呀~哈哈哈哈
先睇睇佢既介紹同功效先~~~

Skinfood
龍舌蘭仙人掌水能量蜜粉餅 SPF 50+ PA+++ ,
1
號自然色 2號健康膚色

適合膚質:適合各種皮膚。
功效及作用:產品蘊含天然仙人掌萃取物,可加倍修護肌膚;龍舌蘭及仙人掌高效防晒粉餅集多功能於一身,包括遮瑕、舒緩、保濕、防曬,能有助改善肌膚色調,締造透薄無瑕的妝容。高達SPF 50 PA +++ 的防曬系,能有效阻隔紫外線 UVA UVB對肌膚的侵害,有助延緩肌膚衰老,配合完美遮瑕控油粉末,令肌膚用後感覺清爽濕潤;而仙人掌中的護膚及保濕舒緩成份更能於化妝同時深入滋養肌膚,令妝容由內至外散發真正健康美態。

先黎一幅素面照,呢牌天氣又熱又濕跟住又凍返....所以皮膚都唔係好好~
出左d粒粒仔,連毛孔都變得粗大左...真係oh no啦......

我明明影同一邊面,唔知點解張相會掉轉左.....可能我又唔知按錯咩制...唉....
唔理啦,都可以照睇結果既~我試既係2號色,都幾match我既膚色,
上左粉後,好明顯遮左唔小既毛孔,膚色都平均左~
最好既係佢本身已經有50度既防曬,用起上黎真係好方便!!
而且都唔厚,又唔會好乾,仲好似有小小控油,用左佢出小左油呀~

其實skinfood d mask我就用得多,粉餅都係第一次試用,
而價錢方面,我覺得一盒有埋50度防曬,唔駛另外買,315蚊算係合理既價錢既~
雖然咩廷緩肌膚衰老未見到效果,但其他既功效佢都做到呀~所以我都好滿意呀^^
最後當然要多謝beautylife x skinfood俾今次既試用機會我啦^^
分享完畢^^

沒有留言:

發佈留言