2010/04/23

ASCENT幫到我~以後揀香水就冇難度~正呀^^

 
首先真係好多謝blogger
閃閃星小藍 ^^全靠佢我先有機會去試Estee Lauder集團既ASCENT 全球首個互動個性香氛測試軟件大測試~咩係互動個性香氛測試軟件大測試呢?其實佢係一個專屬 IPOD TOUCH / IPHONE Apps
大概有7條問題~都係一d圖片,憑直覺揀出你心水既圖,咁就搵到你既個性,適合你既香水,
仲可以簡單咁分析到自己係邊一類型既人,再係相關既組合揀選岩自己既香水~過程都好快~答哂問題,揀埋香水都係用左10mins左右,岩哂我呢d有選擇困難症既人^^
由於尋日我先知有得去,所以放工就即係出左去啦~去到大概6點鐘,可能係放工時間~所以人都比較多~而且佢地好似拍緊片咁~我到果時都已經見到好多人排緊隊啦,有dblogger,有d係黎換sample~
ba姐姐話我大概要等20mins左右先到我~咁我就自己四圍影下相~周圍都放滿香水,好靚同好香呀~哈哈哈哈
另外我留意左好耐
~無論咩人黎~買野又好,換sample又好,就算運吉都好,
d ba
都好好禮貌同笑容~呢個真係值得一讚呢^^
等左20mins終於到我啦~一開始,會問你係男定女。
其他問題都大概係圍繞你最鐘意d咩休閒活動、
渡假方式、食咩類型食物、聽咩類型既音樂。

最後我既主要個性是「休閒型」。都好似幾準咁喎~哈哈哈哈

我拎到既就係佢~~我自己真係好好好好鐘意呀^^
「休閒型」既代表香氛是綠色的 DKNY Delicious Candy Apple(焦糖味,HK$450)。
綠色的 DKNY Delicious Candy Apple Sweet Caramel 前調是蘋果糖及香梨糖,
中調茉莉花及紫羅蘭,基調奶油焦糖及雲呢拿。

最後將佢同我d寶貝黎張大合張先~~~哈哈哈^^

如你都想試試 ”ASCENT“ 系統,可以在2010422日至26日,

由早上11時至晚上9時,到銅鑼灣時代廣場B1city'super 旁)親身體驗~
我見到d人拎張coupon去仲有一支sample仔送返tim~大家快d去玩下啦^^

沒有留言:

發佈留言