2009/10/08

灣仔、銅鑼灣放工行行行~happy~~

由於公司棟大廈火燭,所以有得早走~
咁就出左灣仔上she.com既office拎curel啦~
雖然中左she.com d野好幾次~但今次都係第一次上去~
上去拎左6大支貨size~我果set係跟淋浴露& lotion~好好好開心~
由於我朋友仔都會上黎拎~我厚住面皮問d staff可唔可以坐係佢公司等朋友~
好彩佢好nice俾我留係度等~等既期間都見到好幾個人上黎拎~唔知係咪呢度d sis呢~
之後去左銅鑼灣行街~當然有任務先會落去啦~
就係book左benifit既化妝服務~free既~哈哈~仲有野送tim~1set3件幾開心~
收穫如下:

噢~講漏左支bioderma,呢個係dermes既gift~我都估唔到係貨size咁重手~
總括黎講尋日好開心~不過就拎到死死下lor~哈哈~

沒有留言:

發佈留言