2009/07/02

Garnier事件

其實呢件事都發生左差唔多一個月,不過之前冇時間打,
話說係好耐之前參加左garnier既網上遊戲,中左支水潤凝萃密集保濕眼部按摩筆,
等左好耐終於收到,點知一打開發現按摩筆的筆頭黑膠部分有一個缺口,
當搽上眼時會介到眼睛,根本唔可以用到,
咁我本住一試既心態send e mail問下garnier有冇得換啦,
點知佢地既cs回應既速度好快,兩個鐘內已經覆我,
除左換返支按摩筆俾我仲送左Garnier 另一皇牌產品- 水潤凝萃密集保濕精華俾我,
仲要第2日出速遞送黎俾我,真係估唔到而家仲有咁好既customer services
而家就算係大公司都未必有咁好既服務,所以garnier今次真係好好好好好值得表揚!!
俾十個good佢地呀!!

沒有留言:

發佈留言