2009/07/04

Dermes脫唇毛第一次 & 第二次 (頗長)

係較早前,其實都已經係3月既事~參加左dermes既dermes 日日賞既活動,
其實都只係玩下,因為都冇諗過會中~
係第2日就收到電話,話我中左~我諗住中左free一次脫毛都好啦,
點知原來唔係free一次,係中左上唇激光永久脫毛療程一個 (共4次,價值$5,200)
哇~真係開心得好緊要,因為如果要俾五千幾蚊我真係唔捨得~
咁第一次上去啦~service都幾好,一入去已經有d亞姐問我飲咩~有菊花蜜飲~good呀~
之後就要登記,做一d問卷,之後就sell sell sell~
其實都預左佢sell,但冇諗過4點半上去,6點幾先走得lor~
做既過程只係3-4分鐘,先剃左d唇毛,跟住用冰敷下上下唇,之後就有部風機吹住先激光~
個感覺,其實都唔係好痛,淨係feel到好大風同有d野彈彈下咁lor~可以接受~
整完就即刻覺得白左~哈哈~冇哂d毛毛~正呀!!
隔左兩個月第2次上去,又係4點半上去,等左10mins先有得做~
不過今次佢冇特登坐係度sell,不過做既過程都係sell~
唔緊要~我免費上得黎做都預左你sell~上次個半鐘都頂得順~今次濕濕碎啦~
今次佢話教大個個激光度數,今次feel到有D痛,不過比起做underarm,冇得比~
(我係第2度做underarm,遲d share返)
雖然有小小痛,可以接受既~今次半個鐘內就走得~good呀!

做左2次,不過我唔冇影相呀~冇得post上黎~
第一次同第二次比較,我覺得第二次好似有效d~
因為做完第一次,d毛毛好快就出返黎~
第二次可能佢較大左,所以d毛毛到今日都只係得幾條,(我6月24號做既)
希望做哂4次真係可以同d毛毛 say byebye啦~
不過唔知係咁岩呀定係點,每次做完個上唇都會生一粒暗瘡出黎....好奇怪~
有冇sis都有做激光呢??一齊share下呀^^

沒有留言:

發佈留言