2016/02/22

必成功 ~做法簡單又好食既滷水牛鍵


我好鐘意整定D滷水牛鍵係雪櫃等唔想煮飯煮麵食果時加幾片冇咁Dry~
以前唔識整果時成日以為好難整,所以多數買,但真係唔係間間整我好食又貴~
最後上網睇到Christine食譜點整先發展原來一d都唔難ga!!!
要準備既材料都唔多,第一樣當然要買牛鍵啦~
因為我同老公都好鍾意食,所以我多數一滷就滷2條ga啦~
買返黎既牛鍵要處理下先,先洗乾淨然後將外表既筋膜清走~
咁可以令炆出黎既牛鍵更稔更好食^^
之後放入滾水拖水三分鐘飛水去血水,撈起瀝乾水份就預備滷水汁啦~
滷水汁可以買現貨但我覺得冇自己整咁好食~
而自己整其實都唔難,只要將蒜頭 3至4粒 、老薑 4片花椒 10粒 、八角 1塊 爆香~
之後加入水 2杯、冰糖 18克 、果皮 1小片 、紹興酒 1湯匙
生抽湯匙 &老抽 2湯匙煮滾後,放入牛展,用中慢火炆至軟身~
汁料最好要蓋過牛鍵,如果蓋唔過就要時不時翻轉牛展繼續煮軟為止~ 

我用staub,呢個煲我真係好推介,鎖水存熱做得好好所以好快就煮軟~有時間再介紹個煲:p
大概明火細火煲30分鐘再焗佢一個至個半鍾就已經食得啦~
試過如果唔夠軟就自己加長時間啦~

煮好既牛鍵放涼或放入雪櫃雪硬佢就可以較易切到薄片~
食果時再淋上煮熱的滷水汁,加少許麻油就得啦~
剩左既滷水汁唔好倒左佢咁哂,可以用黎再煮雞蛋,滷水雞翼ga~
係咪好易先,鐘意既快d試下自己煮啦^^

沒有留言:

發佈留言