2015/12/17

足不出戶選購聖誕禮物,盡在ZALORA^^

聖誕就到啦,又係時候選購聖誕禮物~
不過而家湊住小朋友,要我出街買真係唔多方便~
所以我又第一時間諗起佢 - ZALORA  ^^
我對ZALORA都唔陌生而之前都有介紹過佢~
咁我都簡單介紹下佢啦,ZALORA香港為客戶帶來既獨特又全面的貨品選擇。
佢地提供的衣服、鞋履、運動服裝及時尚飾物多不勝數,
讓客戶可以時刻緊貼潮流, 塑造出與眾不同的風格。

而聖誕節,ZALORA都特別準備左一系列產品選購~
仲細心分哂類有俾媽媽,爸爸,女朋友男朋友~
只要一chick就可以搵到岩類別既產品,真係好方便呀^^

女仕既產品真係應有盡有,除左衫牌鞋襪,細至飾物,就連手袋都有齊~
最緊要係價錢一d都唔貴,真係由頭到腳都可以包辦哂都唔覺得貴ga!!!

而男仕款式都有好多款式ga,而且都有好多唔同牌子可以選擇~
價錢有平有貴,各有所好^^

而我就睇中左部分既衫,同埋一d好有聖誕節氣氛既飾物~
價錢只係幾廿蚊,買黎襯下衫好抵玩呀^^

唔好唔記得download佢個APPS呀,而家dl apps買滿550蚊仲有15%優惠ga~!!!
真係抵上加抵!!!滿150蚊又免運費,足不出戶就可以買到心頭好,真係好開心呀!!!





沒有留言:

發佈留言