2015/05/29

為寶貝準備 - 衣服、洗衣機篇

20 March, 2014

襯今日有太陽好天,冇咁濕笠笠,把握時機將BB D衫、紗巾毛巾洗一次先~
由於baby 5月出世,又冇經驗我都唔知應該買咩和尚袍~
所以唔同款既和尚袍都有買返黎,長身既、短身既,背心既我都有買~
加加埋埋連同聽講座、入媽媽會送果d,長袖total有10件,連身背心既有6件~

其實連身背心和尚袍係可以等BB出左世先買都未遲既~
我會買定係因為咁岩見到uniqlo做緊特價,19蚊有2件呀!!!
所以買哂佢淨返落黎個3 pack,d質地係網網狀,好軟好舒服ga~
之後想再去睇下有冇,點知變返原價99蚊2件lu~
特價既野真係可遇不可求,睇岩有用既真係買定無所謂ga^^
 BB洗衣液呢一part,其實我同老公都覺得唔使特登買,覺得都係巧立名目既野~
但又咁岩得咁橋有一日行759見到有BB洗衣液買,仲要有8折~
折完都係22蚊左右一支,仲抵過用普通洗衣液呀!!
咁平就買支返去試洗下自己d衫先~洗完d衫又ok喎~
因為759d野唔係想買就有,成日都冇貨,所以第2日再去買多4支做存貨,哈哈^^

有左之後我都有為左洗BB衫買唔買多一部迷你洗衣機煩惱過~
因為有人話BB衫要獨立洗唔可以同大人衫一齊洗,因為大人衫著出街多細菌~
就算用普通洗衣機都要FING一機空水消毒下先可以洗BB衫~
聽落好似好煩&哂時間咁,加上BB衫咁細件都冇可能一日洗到一機~
手洗唔係難,不過我本身對手又痛扭唔到衫,如果唔係手洗都ok~
不過係香港買一部迷你洗衣機都唔平ga,大概7-800蚊左右啦~
咁我都有係淘寶睇,同款既平好多,大概300蚊人仔就有交易~
我估加埋運費為返港幣500蚊左右應該得,不過唯一唔好既係2腳插頭始終有小小危險~

而好好彩,我係賣二手BB用品野既網度發搵到佢~
牌子係億世通,上網睇過想買部新既,不過已經冇得買,可能型號比較舊~
雖然呢部冇得自動脫水,又冇得fing乾,只係得洗衫功能~
不過見佢非常新,又有埋盒,買黎用到幾個月都好抵啦~!!
買完返黎消毒左幾次就開始試洗衫啦^^

睇落好似細細部,但我放左10件和尚袍、40條紗巾落去都仲有好多位~
fing得都幾暢順,我落左BB洗衣液落去教時間fing 15分鐘,夠鐘會自己停~
之後拎起d衫,倒水沖下個桶,再放清水放返d衫入去fing 15分鐘就搞掂左~
成個過程都唔係好麻煩呀,比想像中好^^

洗完和尚袍紗巾,就洗埋毛巾、衫仔、口水肩、襪仔各樣,total洗左3機~
之後一次過放左大機fing乾,點知放左大機fing可能馬力太勁~
fing爛左一條口水肩最後層膠,下次可能口水肩用手扭乾就算啦~
晾乾左之後就拿拿臨搵密實袋分類包好,咁出世前就唔驚有塵要洗多次先著啦^^

沒有留言:

發佈留言