2014/07/10

Philips SatinPerfect毛毛byebye,展現完美滑溜肌^^


夏天到,又係時候著短褲背心,當然,清理毛髮係好緊要啦~
我一向都用開PH1ILIPS既拔毛機,今年佢地出左一部好正既新機~
就係Philips SatinPerfect 全效尊貴亮肌套裝啦^^

Philips SatinPerfect 全效尊貴亮肌套裝入面分別有:
一部大既乾濕兩用脫毛器、一部幼身輕便裝精準乾濕脫毛器~
配件就有清潔掃、有可拆式刀頭、收藏袋、拔毛鉗、差電插頭等~
仲好貼心咁送埋2粒乾電池tim,所有野整整齊齊包裝好哂係盒入面^^


兩部脫毛器都係乾濕兩用既,最大分別就係大既要差電先可以用~
而細既就用乾電池,無得差電既,我就覺得各有各好啦^^

 呢部脫毛器係可以乾濕兩用既,配備有特闊刀頭~
只要係皮膚輕刮一下,就可達到最佳的脫毛效果^^

呢款脫毛器最好就係有陶瓷夾輪,可以輕鬆剃除更短更幼細毛髮又不會拉扯肌膚~
如果怕痛,仲可以加返配件入面既提毛梳/按摩滑輪裝置~
佢可以剃除細微的平躺毛髮,仲有助舒緩肌膚tim^^

仲可以更換做剃毛刀頭,佢可以可完美緊貼你既緊貼您的比基尼線位或腋下~
仲跟機送左一個毛髮梳,可以係剃除毛髮或修剪比基尼線部位的毛髮之前先剪掉較長既毛髮~
咁出既效果會更加好,更加乾淨ga^^

佢有2個轉速可以選擇,速度 1每秒脫毛動作1173下,速度 2每秒脫毛動作1360下~
機身前方仲有一盞小燈,方便係較陰既環境都可以輕鬆咁脫到毛~

我一向都有用開拔毛機,所以就算用轉速2對我黎講一D都唔痛,感覺不大~
機頭夠闊就算脫腳毛毛都只需要係腳拖幾下,好快就可以脫完全腳,真係好方便快捷~
剛脫完會有小小既紅點但好多就散,一條毛都冇得留低,皮膚摸落仲好滑tim^^

而幼身輕便裝精準乾濕脫毛器,唔好睇佢細妯部,出黎既效果同大果部冇咩分別ga~
而家佢用乾電又輕身,好適合出trip同去旅行帶埋佢啦^^

正因為佢機頭細,所以好岩用黎脫身體敏感部位置,好似腋下、比肩尼位等~

而我仲好鐘意用佢脫膝頭位,因為平時用大機總你有d位走漏幾條毛毛~
而家用細機就唔會有脫漏毛既情況發生,而家用佢脫手指毛都好方便^^
脫完毛隻腳,仲比未脫毛果隻白滑左tim,好勁呀!!

用埋送既拔毛鉗,真係想有毛毛留你度都難呀!!
呢set  Philips SatinPerfect 全效尊貴亮肌套裝我真係強烈推介呀~
佢絕對會係你夏日脫毛好幫手^^


(感謝產品由lady qooza & philips提供)

沒有留言:

發佈留言