2011/06/22

拉一拉、刷一刷、 ~ 輕易締造假睫毛效果^^

其實我好懶化妝,不過幾懶都好~我一定會搽睫毛液~
因為對眼大柄睇落去成個人都精神d~
而睫毛液,我真係有好多支,應該有10幾支左右~哈哈~
貴既平既都有,不過我都係鐘意用d平民價~
一來抵用,二來雖然平,但效果有時比貴既仲好!!!


呢牌我就係用佢啦~特強豐盈纖長睫毛液

新配方以嶄新亮黑色登場,令睫毛更為明顯烏黑亮麗;
並加入捲曲聚合物、多重植物蠟和修護成份,令效果更濃密、捲曲、順滑及纖長;
而同時達至輕易塗抹、不易脫色、效果持久和修護睫毛等多重功效。


黑色既包裝,好配合大眼娃娃,感覺好華麗呀~

全新特強豐盈纖長睫毛液配備精心設計的三用刷頭,
以三個層次:提拉梳刷修飾,全方位多角度無限伸延睫毛魅力~


雖然使用說明係日文,但有圖片,所以都好容易明白點用^^

第一部用梳果邊向上拉,梳左一下,已經有效果睇到~
條條都好分明呀,同埋長左好多~


第二部用刷形果面Z咁上,d睫毛即刻濃密左~
而我就冇跟佢第三部用最頂果度搽下睫毛~
因為我d下睫毛都唔係短,所以我直接用刷頭上~


用左佢真係d睫毛真係好似開花咁~同帶左假狗有得比呀~
但用起上黎比假狗方便十倍!!!



用左前後真係好大分別ga,用完精神好多^^
不過睫毛液上眼之前最好用紙巾印一印個刷頭先,因為佢既用量太多~
如果就咁用就好容易一舊舊同埋整到隻眼邊都係~
而佢防水防油對我黎講好ok,因為我唔係油眼人~絕對keep到一整日~
卸妝方面,一定要用卸妝油or眼部卸妝先落到,卸妝水就落唔到啦....
咁我不嬲都用開油落妝,又唔係想像中咁難卸~起碼唔會卸到甩睫毛先卸到~
平民價又有咁既效果~真係合格有餘啦^^
                  

沒有留言:

發佈留言