2009/09/03

SKII 全效活能再生素 7天試用

首先好多謝SKII 同she.com 俾機會我試用SKII呢個新既product~
我咁耐以黎都冇用過SKII,今次係第一次~
咁上星期我就去左尖沙咀 SKII專櫃拎左呢一set

FACIAL TREATMENT MASK 1PC
FACIAL TREATMENT ESSENCE 30ML
SKIN SIGNATURE 15G

拎果時BA好好人同我做左個skin power既 test~
好彩我d皮膚同實際年齡都差唔多~好彩好彩^^
返到屋企, 試用7 days
steps: cleanser--> toner-->神仙水 -->eye cream -> sign signature
先講下神仙水,功效同使用方法見下圖:

用左7日,感覺ok,搽上面初時會笠笠地,之後慢慢吸入左就唔覺笠~
因為我生左粒瘡,ba話用神仙山敷下會好d同埋d毛孔會細d~果然ok喎^^

而ba重點推介最新出呢隻 skin signature~功效同使用方法見下圖:


佢質地係lotion狀,都係搽上去有小小笠,要等佢吸入左先得~
但呢隻我覺得好work~所以影多幅相俾大家睇下~
中間張相係先搽左神仙水再搽skin signature,右邊張相就係等skin signature吸入哂影既~
就咁睇我都唔覺咁大分別,但一影相就發覺隻手白左好多同d毛孔細左~good呀!

最後試塊mask啦,80蚊一塊,我都未用過咁貴既mask~哈哈
呢個冇影相,因為塊mask好多精華,拎住塊mask好難影~
敷左15 mins~感覺都幾好~幾保濕~敷完塊mask仲有好多精華吸唔哂~
當然用黎搽埋手腳啦~好野用得唔好哂^^

總括黎講,試左7日都滿意既~始終得7日冇咁快有明顯效果~
我話勁好用勁有改善你地都唔會信啦~哈哈~
不過我都真係幾鐘意佢新呢隻skin signature,用完感覺好舒服^^
用完7日試用d product都仲有淨,我會keep住用哂佢睇下係咪真係佢講到咁勁先^^

沒有留言:

發佈留言