2009/08/18

Sofina試用第3次分享

首先好多謝BEAUTY EXCHANGE.COM & SOFINA舉辦今次試用活動,有機會係今次活動中成為首批試用者覺得好榮幸,唔經唔覺,已經試用左sofina一個月啦,我對今次試用既效果非常滿意^^

再介紹一下,分別有:
SOFINA beaute massage foam cleaner 洗面泡泡 (170g) $260SOFINA UV cut emulsion SPF50+ PA+++ 防曬SPF50度 (FRESH) (40ml) $290
SOFINA LOTION II 化妝水II (160ml) $240

最開心係試到未上市既洗面泡泡,真係愛上左佢^^
佢既用法實左太方便,而家又係mousse,吱一下已經夠全面用,洗完都唔乾~
仲可以敷你面大概一分鐘左右,令皮膚更有光澤~效果更明顯!!
而化妝水II 都好好,好似爽膚水咁用就得,我直接用手上,
呢隻有小小香味,幾好聞,用左潤得黎幾爽,唔會笠~
用左一個月,覺得D皮膚好似水潤左,冇之前咁乾~
防曬SPF50度PA+++ ,sofina防曬不嬲都好出名~
ba俾左隻清爽d既我,不過對於我黎講始終有小小笠~
要過一陣先ok~都可以接受呀~
我好易曬黑,呢一個月用左佢,好似又冇咩點黑到喎~
同埋都冇斑斑出~GOOD呀!!!
總括黎講,我十分之滿意今次試用既3樣產品~
1.
潔淨度  *****
2.
方便度 *****
3.
滋潤度  ****
4.
明亮度  *****(以五粒星為滿分)而且用左之後皮膚明顯係改善左^^
估唔到可以有咁好既效果!!!真係好好好好好開心~
再一次多謝BEAUTY EXCHANGE.COM & SOFINA俾一次咁好既機會我試用~
thanks so much!!!

沒有留言:

發佈留言